Blog berkongsikan info2 berkenaan kesihatan, cara pemakanan & khasiat2 makanan / buah-buahan serta menjual produk KlinCell ### Whatsapp "KlinCell" ke +6017.615.4857 ###

Wednesday 3 August 2016

PROGRAM AGEN POWER KLINCELL KINI DIBUKA LAGI!!

Ya, pengambilan batch ke-2 PENGEDAR SAH KlinCell kini dibuka kembali.. peluang kini terbuka untuk semua rakyat Malaysia...

TAPI... kuota sangat terhad kerana:

Hanya seorang PENGEDAR SAH akan dilantik bagi setiap kawasan Parlimen.. Anda merayu menangis air mata darah pun takkan dapat jika kawasan tersebut dah diisi

Hanya 30 ORANG PENGEDAR SAH sahaja yang akan diambil untuk batch kali ni.. Ya, hanya 30 orang sahaja yang bertuah untuk dilatih oleh team pemasaran kami.. Kami fokus, sebab tu kami tak ambil ramai2.. Kami akan pastikan semua pengedar dah boleh menjual baru pengambilan seterusnya dibuka

Pengambilan Pengedar Sah KlinCell hanya berlaku 4 KALI SETAHUN SAHAJA! Anda pernah nampak iklan mencari agen kami keluar sepanjang masa di wall anda? Tidak kan? Ini kerana semua Pengedar Sah kami akan dilatih secara intensif dalam masa 3 bulan sampai mereka boleh menjual.



KENAPA ANDA PERLU JADI PENGEDAR KLINCELL?
=========================================





Support 100% daripada HQ. Ada group support di telegram & FB, design pamplet, bunting dan bahan marketing untuk pemasaran online disediakan.
.
Latihan pemasaran FB dan closing Whatsapp diberikan. Pelbagai bahan bacaan dan video diberikan.. tinggal nak hadam jer..
.
Boleh face-to-face dengan owner anytime.. set masa jer dan terus on.
.
HQ menjalankan aktiviti pemasaran secara berterusan melalui medium online, media massa, penyertaan event-event besar seperti di KLCC, pemasaran offline dll.
.
KlinCell mudah dijual.. produk premium.. pertama dalam kelasnya.. hanya perlu buka mulut dan cerita serba sedikit tentang kebaikan KlinCell customer pasti berminat.
.
KlinCell semakin laris dan mendapat permintaan di pasaran.. HQ kena tambah stok hanya dalam masa 2 bulan.
.
Kepentingan pengedar KlinCell dilindungi sepenuhnya oleh HQ. Pelbagai insentif dan kemudahan diberikan kepada pengedar sebagai sokongan untuk berniaga.
.
HQ menyediakan rewards kepada pengedar yang mencapai target jualan.
.
100% jaminan pulangan wang jika pengedar masih belum mampu menjual setelah semua latihan dan bimbingan diberikan.
.
DAN... HQ KlinCell ada Program Pembangunan Pengedar yang sangat berbeza dari yang lain.. yang ni kami tak boleh reveal.. rahsia... hanya pengedar kami yang dapat merasai program eksklusif ini..
.
.
.
NAK FIKIR LAGI...??
.
Fast Action Fast Result... tiada paksaan bagi mereka yang ingin berjaya.. Kami tiada jaminan bagi yg lambat bertindak.. kuota amat terhad..
.
Lagi cepat anda jadi keluarga kami, lagi cepat anda dapat manfaat daripada Program Pembangunan Pengedar yang kami sediakan.
.
.
NAK BUAT APA LEPAS NI KALAU NAK JOIN KAMI DAN 40 ORANG PENGEDAR KLINCELL YANG LAIN?
.
.
Mudah jer.. anda pilih salah satu daripada cara berikut. Team kami akan response secepat mungkin:
1. PM kami
2. Whatsapp kami di 017-6154857
.
.
Bagi yang bertindak pantas, kita jumpa di Program Agen Power KlinCell!!
Share:
Location: Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Featured post

Testimoni Pelanggan KlinCell

KlinCell telah berada di pasaran sejak April 2016, ramai pengguna-pengguna KlinCell telah memberikan maklumbalas / testimoni yang begitu mem...

Blog Archive

Please fill in the form if you have any inquiry

Name

Email *

Message *

KlinCell

KlinCell
Minuman kesihatan daripada ekstrak daun rerama dan ditambahbaik dengan campuran botani terpilih seperti ekstrak durian belanda, aprikot, rosselle, delima, madu, stevia, strawberry dan manggis

Translate

Recent Posts

Unordered List

Pages

Theme Support