Blog berkongsikan info2 berkenaan kesihatan, cara pemakanan & khasiat2 makanan / buah-buahan serta menjual produk KlinCell ### Whatsapp "KlinCell" ke +6017.615.4857 ###

Tuesday 7 March 2017

“BERAKHIRNYA SETAHUN DERITA IBU SAYA ….”

Perkongsian ini khas untuk anak-anak yang masih punya ibu. Sayangilah ibu anda sebaiknya.

 .

Tidak kira apa derita ibu anda, saya berharap perkongsian ini boleh membuka mata ramai orang betapa ibu yang kita kasihi sanggup menanggung derita akibat sakit hanya semata-mata ingin sentiasa bersama anak-anaknya setiap masa.

 .

Bermula 2014, perut ibu saya mula membesar. Tidak diketahui puncanya. Pelbagai jenis rawatan telah kami sekeluarga usahakan. Namun, punca penyakit ibu masih tidak dapat kami ketahui.

 .

Pelbagai cara kami ikhtiar. Cuma, ibu saya berkeras tidak mahu ke hospital kerana tidak mahu ditahan wad. Katanya, kalau dia ditahan wad, dia tidak dapat tengok muka kami dan main dengan cucu-cucunya.

 .

Diizinkan tuhan, pada November 2014 kami ke sebuah hospital swasta di Cheras. Di sini, doktor yang memeriksa ibu saya mengesahkan perut ibu membesar akibat barah yang berpunca di bahagian apendik dan pembedahan perlu dibuat dengan segera. Luruh hati kami sekeluarga sebaik sahaja mendengar penjelasan doktor.

 .

Dengan keadaan ibu yang uzur dan sudah tua, kami tidak sanggup untuk meneruskan pembedahan. Tetapi dalam masa yang sama kami tidak sanggup melihat keadaan ibu. Dengan penuh tawakal, kami bersetuju untuk teruskan pembedahan walaupun ibu masih berkeras. Sayangnya ibu pada kami. Tidak sanggup berpisah.

 .

Pada tarikh dan masa yang ditetapkan, ibu menjalani pembedahan. Hampir 11 jam ibu di dalam bilik pembedahan. Kami yang menunggu di luar keresahan. Hampir jam 7 malam, doktor memberitahu pembedahan ibu berjaya dan ibu selamat. Kami sujud syukur.

 .

TETAPI, doktor memaklumkan ibu perlu menjalani kemoterapi untuk membersihkan sel-sel barah di dalam badan ibu. Kami buntu. Bagaimana ibu kami yang keadaannya amat lemah perlu menjalani proses ini dalam masa 3 bulan akan datang?

 .

Hasil perbincangan dengan doktor, kami sekeluarga nekad untuk tidak menjalani proses kemoterapi untuk ibu. Kami harus mencari ikhtiar untuk ibu.

 .

Berkat doa dan kasih sayang anak-anak pada ibu, dipendekkan cerita, kami ditemukan dengan satu ramuan yang boleh membantu ibu kembali bertenaga.

 .

Syukur, kini ibu dah kembali sihat dan bertenaga. Berat badan ibu dah bertambah. Muka ibu dah naik serinya.

 .

Ini kisah ibu saya. Dan saya tahu di luar sana banyak lagi kisah-kisah seperti ini.

 .

Oleh sebab itu, saya mengambil keputusan untuk menjadikan ramuan yang sama yang menjadi asbab sihatnya ibu saya dikongsi kepada orang ramai. Syukur juga, produk ini sudah setahun di pasaran dan sudah memberi manfaat kepada ramai orang.

 .

Jika anda sedang mencari ikhtiar untuk ibu atau ayah atau ahli keluarga tersayang, dan jika anda mahu ikhtiar dengan produk ini, boleh hubungi kami di talian 019-2807282 / 019-9957927.  Kakitangan pejabat saya akan bantu anda.

 .

Saya doakan anda semua memperoleh kesihatan yang baik. Ibu dan ayah anda memperoleh kesihatan yang baik. Ahli keluarga tersayang anda memperoleh kesihatan yang baik. Aminn.

 .

Ikhlas. Pengasas produk
Share:

2 comments:

  1. Bila ibu dibantu, Allah berikan rezeki tak terduga kepada kita !

    ReplyDelete

Featured post

Testimoni Pelanggan KlinCell

KlinCell telah berada di pasaran sejak April 2016, ramai pengguna-pengguna KlinCell telah memberikan maklumbalas / testimoni yang begitu mem...

Blog Archive

Please fill in the form if you have any inquiry

Name

Email *

Message *

KlinCell

KlinCell
Minuman kesihatan daripada ekstrak daun rerama dan ditambahbaik dengan campuran botani terpilih seperti ekstrak durian belanda, aprikot, rosselle, delima, madu, stevia, strawberry dan manggis

Translate

Recent Posts

Unordered List

Pages

Theme Support